torsdag 29 mars 2018

Det står inte fjunifilm...


Var bara tvungen att visa er hur fina de blev - de små, gula påskliljorna som mannen kom hem med på lunchen. Återigen de snällaste av arbetskamrater som önskade glad helg med hjälp av en blomma. Tack!

Naturligtvis var jag, i vanlig ordning, tvungen att vintage-pimpa arrangemanget en aning. I bästa Sol Britt från Gefle står de nu så stolta i påskparad. Och gör mig glad!

 
Inget, absolut inget, från blomstergruppen gick till spillo...

:)
/helena

ps Hade tänkt att hinna visa er några fler av mina vintage-pyntade små hö(r)nor här hemma, men tiden går ju alltid så fort. Just nu håller jag på att tömma minneskortet, samtidigt som jag försöker rama in en bild och hitta en låt jag längtat efter länge. Så, vi får väl se hur det blir. Ses vi så ses vi, annars önskar jag er en riktigt Glad och God Påsk här och nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar