lördag 12 februari 2011

Tre bra saker


Mannen
Katten
& Jag!




Ha'en fortsatt fin helg!
så hörs vi snart.
/helena


ps vill ni läsa lite också? :). Helgen och evigakvinnor går i kärlekens tecken... så scrolla gärna neråt till fredagens inlägg, där förekommer mer love och läsning och t o m lite erotik...

pps jag ska försöka hinna göra ett inlägg till innan helgen är slut, men jag vågar inget lova, ska  bl a ägna mig åt tre bra saker... och titta på alpin-VM och hinna surfa runt bland alla inspirerande söndagsbilder hos FABRIKEN! och... och...

4 kommentarer:

  1. Låter som en hörlig lugn söndag!! Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  2. Låter som du ska ägna dej åt en suverän kombination! Helst du och mannen.

    Den översta bilden, gillar jag mycket.

    Tack för dina snälla ord och du jag har också svårt att få tiden att räcka till allt jag vill.

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  3. Hej fina kommentatorer och tack!
    :)
    /helena

    SvaraRadera