lördag 5 februari 2011

hej


Jag hade tänkt att göra ett helt annat inlägg idag, men tyvärr finns inte riktigt ork till det. Hoppas att det inte är något virusaktigt på gång, utan bara lite hederlig gammal trötthet. Kanske var det gårdagens "äventyr", i form av ett litet auktionsbesök som tog ut sin rätt... det är ju så jobbigt att sträcka upp armen och försöka ropa in ett fynd eller två... :)

Så nu kikar jag bara in för att önska er en bra lördag, med lugn & ro eller fart & fläkt, beroende på vad ni föredrar och behöver! Sköt om er!

Blir jag piggare under eftermiddagen/kvällen så ska jag ta mig en liten "spacewalk" och hälsa på inne hos några av er. Det är kanske den största enda nackdelen med att blogga själv - det blir inte lika mycket tid till att läsa ens egna favoritbloggar... 



Så hörs vi, förhoppningsvis, snart igen.
/helena

ps Om någon är sugen på att läsa lite mera och ingående... så är det bara att kika in på något av veckans längre inlägg.  Igår handlade det ex.vis om film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar