onsdag 30 mars 2016

Äggstanning?


Lite snett är inte lätt, säger man ju. Men om det är mycket snett då? Mycket trött gör kameran stött, kanske? Hursom, jag var väldigt trött när jag kom på att jag skulle visa er vad jag hängt upp i sovrumsfönstret. Mycket trött, är en underdrift, jag hade praktiskt taget ena benet i sängen redan. Då blir det så här - snett.


Jo, jag kom på att jag kunde hänga upp de här broderade tavlorna i fönstret. Har ju två nästan likadana. En är lite mera blå i tonen, annars så. Syns kanske inte jättebra på fotot, men här försöker jag illustrera att jag hängt upp båda tavlorna, liksom mitt emot varandra. En utåt och en inåt, så att säga.


Blev himla bra. Tycker ju om att hitta nya sätt av använda de (second hand-) saker man redan har.

Nu i påsk hade jag gulaste sidan inåt, snart byter jag till den blåa. Tänker på arrangemanget som ett slags broderat ägg. Med svart skal? Men i det här fallet blir det nog ett ägg som stannar kvar, långt efter påska.

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar