tisdag 29 mars 2016

Gav kameran fingret


Tiden går så fort när man har roligt. Det är ingen kliché. Och sommartiden verkar ticka på precis lika fort som vintertiden.


Vi stannade mest inne i helgen, lite synd kanske, men det fanns så många vackra hästar att titta på, på TV.


Mitt skjutglada (eller är det skjutgalna, de säger i Robin Hood?!) gamla finger fick lite ledigt, men så igår tog jag med det och kameran ut på en liten söndagspromenad. En söndagspromenad på en måndag. Kan mycket väl vara den allra bästa typen av söndagspromenad.


Det var riktigt färgglatt i betongdjungeln. Och på den anrika bron blåste det så att håret stod åt alla håll. Nej, det står faktiskt inte "vindrufsbron", även om man lätt skulle kunna tro det.


De här tre sötnäbbarna fick jag i påskägget. Nej, ni har inte sett dem förut. Jag lovar.


Det är de här ni har sett förut.


För nu har jag två, eller snarare en hel liten flock. Tack vare mannen!

<3
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar