torsdag 19 april 2018

Blå känslor


Kände mig lite blå. Så varför inte förstärka den känslan lite till då? Genom att skapa blåtonade vintage-bilder.

Sagt och gjort. Med det sista Christina-ljuset i högsta hugg. Ljuset som blivit kvar för att det är brutet. Och trätoffeln, den som verkligen är värd namnet träsko på riktigt. Trätoffel-tider vankas ju snart.

Blå vintage-bilder fyller mina tankar. Och jag tror slutresultatet blev bra. Åtminstone hyfsat. Kanske delar jag det med er en dag. Nu får ni nöja er med ett par blå smakprov längs vägen. 

Och en bluesblå post it-PUSS!

<3
/helena 

ps Och som vanligt har jag något rött på mig när jag fotar. För vilken gång i ordningen liksom? Ser ni mig inte, i ljusmanschetten? Skynda er att "glutta" då, för snart ska jag redigera bort mig. Redigera bort sig, det är väl precis det man vill, när man har sina blåaste, blåaste dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar