onsdag 5 juli 2017

Awake and bored


Mer vintage än så här blir det inte. Mer vintage än mina skor blir det inte. Inte den här gången. Den här gången blir det bara sport.


- Kommer de inte snart?


- Jo, titta, nu är de snart här!


Swisch!! Så var de borta igen.


Efter rullskidorna bytte vi sceneri helt, till Byttorpssjön.


Där skulle det bli wakeboard-tävling, men det var visst något med en kabel som hade krånglat. Så vi fick "bara" se lite uppvärmning/uppvisning. Imorgon, läs idag onsdag, ska det bli tävling. Finaldags på torsdag, om jag förstod det hela rätt. Och om vädrets makter fortsätter vara på alla utomhussporters sida.


Roligare än så här blir det inte. En cykel som står lutad mot en björk. Eller?


Nej, det är faktiskt en lyktstolpe. En cykel som står lutad mot en lyktstolpe. Gäääsp. Sorry. Lite svårt att hitta roligare vinklar än så idag. Men roligt var det. Jag lovar. Särskilt killen som tyckte att mannen och jag borde bli Borås svar på Parneviks. Haha.

Over and out.

:)
/helena

ps Snart vankas det lite annat än sport här inne. Kanske. Förhoppningsvis. Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar