måndag 15 april 2019

Happy E(a)ster


Plötsligt satt jag då där och doodlade igen. Inte googlade, doodlade. Kladdade. Kluddade. Klottrade.


 Först blev den mest bara grå då.


 Sedan: En slags glad - och smått oläslig - färgexplosion!


Tänkte vi skulle komma bort lite från allt det gula här, men hey! - ett par ägg-öron är väl ändå rätt okej?


En smalare variant, för er som är rädda för att gå upp ett par äggstra kilon i påsk. Häpp!


En utan text, för er som redan börjar bli en aaaaning trötta på allt glättigt tjafs.


En för alla oss besserwissers, vi som minsann vet att det ska vara en påskhare, och inte någon liten tramsig kanin.


En för trädgårdsälskaren. Alltså för hen som bara önskar att alla gröna löv ville slå ut nu. Nu! NU!


Jaja. Vi tar väl en gul version också då, bara för att ni tjatar så.

:)
/helena

ps Kul, oviktig, fakta: När jag skulle spara de här bilderna - hade tänkt att döpa dem till happy bunny, med ordet påsk som tillägg - visade det sig att jag hade glömt ett a i easter. Jag hade alltså, helt omedvetet, döpt min lilla glada kanin till Ester. Vad kan jag säga? Annat än - vad skulle annars en eviga-kvinnor-kanin heta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar