torsdag 30 april 2020

happy Valborg


Med några av de foton/bilder jag jobbat med den senaste tiden, vill jag önska er en fin början på det nymornade sommarhalvåret. Bilden ovan ingår i en svit med sagotema. Det var en gång en ekorre som satt på en stubbe och grubblade över världsordningen och varför alla bara pratade om en sak den här våren. Typ så.


Fast ni kanske föredrar en mera pastelligt drömsk tillvaro?


Fast varför välja liksom? Trollflöjten kan ju spela både natt och dag, menar jag. (Tror bestämt att den här bilden börjar bli färdigredigerad).


yes.


Snart blommar det överallt. Till och med bland de plastigaste små dockskåpsblomstren.


Och många vill stanna tiden nu. Även om vi samtidigt önskar att det skyndsamt ska bli andra - bättre - tider.


I svåra, prövande tider gäller bara en sak, mina vänner - att skaffa sig riktigt bra mörkerseende.

Med det vill mannen och jag önska er alla en riktigt skön och lång långhelg. Och en riktigt bra, annorlunda, men bra, valborg.

Happy Vintage-Valborg allihop!

<3
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar