söndag 7 november 2010

mimmi+musse=sant



Denna helgen tänker jag lite x-tra på Gun, hon som var min svärmor. Citat-tavlan som står i vår bokhylla, fick jag av henne. Någon kanske säger att det är en kliché, men jag tycker att det är tänkvärt, inte bara för att jag har fått den av en speciell kvinna, som också var en mycket kär vän.

"pessimist är den som mår dåligt när han mår bra, av rädsla för att han ska må sämre när han mår bättre."

Nära, nära, tätt intill, står det klassiska, kära, Disney-paret. (Auktionsfynd!) Jag tycker att de passar ihop;
Musse, Mimmi och Gun.

Jag önskar er en fortsatt ljus allahelgona helg!

Ps. Tycker ni att dagens bild var för sockersöt :) så kan ni ju alltid klicka in på gårdagens bild istället...
Ps2. Jag höll på att glömma att länka till FABRIKEN, där finns många fler sköna söndagsbilder att beskåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar