onsdag 18 januari 2012

Hej liksom.


Här pågår ett par hektiska dagar, men jag vill ändå titta in och anmäla min - korta - men ändock närvaro.

Hej, liksom.

Datorn är dessutom på dåligt humör och vill inte låta mig göra NÅGONTING snabbt. Om du inte passar dig så får du åka till datordoktorn. Skärpning!

Så,  nu går det faktiskt lite snabbare. Ett - noll till mig! Noll-ett-ett-noll-noll-ett-noll, eller något sådant svarar datorn. Ni hör, jag har inte tid att tänka ut något intressant för er att läsa idag....

...så vi hörs en annan dag istället!

Snart, hoppas jag.
:)
/helena




ps Bilden ovan är från en av alla "bildsviter" jag tog i höstas. Hit in! Varje dag tänkte jag - imorgon, imorgon, ska jag blogga! Men snart ska ni få se mer höstnostalgi. Kanske redan imorgon.

1 kommentar:

  1. Mmm, detta var alltså tolv år sedan nu. Och vår årsdag precis som idag. Precis som alla 18/1 alla år i evigheters evigheter.
    Firar och saknar dig idag, innan, under och efter jobbet med denna:
    https://youtu.be/9yxfv00Kbro?si=w51aWI-JQ358ar1U
    <3 Mannen

    SvaraRadera