lördag 18 juli 2020

Lite älskade vinklar och vrår bara. Och lite mera lejon.


Klockan 21.03 exakt, jag vet det för jag råkade titta på klockan då, sa jag till mannen att inte glömma bort att njuta av solstrålen som vandrade över väggen just då. För att det är så lätt att ta allting för givet, för att tiden går så fort. För att sommaren verkar gå med raketfart. Kanske mer än vanligt? (Förlåt alla ni som lever i en icke självvald långsam tillvaro på grund av covid). Kanske går tiden fortare än någonsin för att vi vet mer än någonsin hur dyrbar den är?


Är det något bra på TV i sommar då? Ja! Två fina lejon. (Ja, det är samma lejon som jag bloggade om tidigare i veckan. Jag skrev faktiskt mer lejon, inte fler...).


En del kära, älskade vinklar kan man helt enkelt inte få nog av. (Och ja, almanackan står fortfarande kvar på femte juni. Världsmiljödagen!). 

Lite torsdags- och fredagsbilder på en lördag här hos oss. Med det önskar mannen och jag er en fortsatt bra och skön vintage-helg! 

<3
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar