fredag 13 november 2015

Mellan rosa och röd


Nu kanske någon tror att jag syftar på att vi befinner oss mitt emellan den rosa och den röda månaden i kalendern, men det gör jag inte. Jag syftar förstås på nyanserna som min näsa skiftar mellan just nu... Eller nej. Fast jo. Irriterande är det i vilket fall som helst när ingenting blir som planerat på grund av att kroppen säger nej.

Kanske ska man försöka vara tacksam ändå, över att ha en kropp som så bestämt talar om när den har fått nog? Fast det är så svårt att känna sig tacksam över pausknappen när det precis kändes som att play ville fortsätta att vara intryckt. Jaja. Att ha en kropp som säger ifrån hindrar en definitivt från att bli fartblind i alla fall, så mycket kan jag säga.

Nog gnällt.

Skickar in den allra gulligaste Lisa Larson-tomten till er denna fredag. Som en slags förtrupp inför den röda månaden. Och så vill jag önska er en frisk och stark och givande start på helgen!

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar