måndag 12 september 2016

Efter en fullmogen helg


Hej, mina vänner! Det blev en lång helg. Lång och fullspäckad och ganska rolig. Och romantisk. Mmm.


Men my lips are sealed. Alltså, jag tänker inte berätta allt som hände under helgen. Inte nu, inte än. Ska gå igenom en triljon foton först. (Och som ni hör, har aldrig överdrifter varit min starka sida).


Annars då? Jo. Under den här veckan - Kretsloppsveckan - hoppas jag på flera sköna, gröna, miljövänliga möten.


Bland annat kommer ju mysiga, duktiga Tareq Taylor hit och pratar mat.

Hoppas att ni också får en lugn och fin rivstart på, vad som verkar bli, ännu en mild & ljummen vecka!

:)
/helena

ps Var bara tvungen att slå upp ordet triljon för att verkligen dubbelkolla att jag inte överdrev. En miljon biljoner motsvarar tydligen en triljon. Jahaja. Jamendåså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar