måndag 9 september 2019

Av sig själv


Ny vecka. Och ny vintage-love-vecka - som alltid.

Får jag föreslå att vi slår in oss själva i skönaste konfettiblusen och sedan knyter bästa rosettbroschen runt det hela? Allt i bästa vintage-stil, såklart. Låt oss bjuda lite mer på oss själva. Låt oss vara våra egna bästa vardagspaket, liksom.

Personligen hade jag lite svårt att bestämma hur jag skulle börja veckan här inne, hade tre-fyra alternativ, faktiskt. Få nu inte alltför höga förväntningar på mig nu bara, jag vet inte hur mycket jag kommer hinna vara här inne under veckan som kommer. Kanske bjuder jag bara på lite smått och gott. Kanske slår jag på stort. Förmodligen blir det något mittemellan. Lite som vanligt med andra ord.

Men låt oss ändå börja veckan riktigt storslaget. Med Nina Simone. LIVE! Med en egen blandning från musikalen Hair.

Se bara. Och lyssna:

Ain't got no, I got life

<3
/helena

ps Dagens rubrik är ju faktiskt ett svar, på den här rubriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar