söndag 25 mars 2012

Eftertanke


Formuleringsförmågan går fortfarande på sparlåga, på riktigt låg låga så här en bit in på söndagen. Men jag kom på att jag vill bjuda er på lite fler bilder i alla fall. Ur min bildbanksbyrålåda trollar jag upp:

  • Blommor, som inte kan vissna, men lysa fint i mörkret,
  • en styck träig hund som är bra på att massera (han måste bara ta ett par extra rullrundor runt min ömma rygg först),
  • massvis med skön läsning (och Strindberg:),
  • ett frö eller två till något nytt,
  • lite tröst till er som liksom jag inte gillar att förlora en endaste timme (ja, det är jag som har använt de där diflaskorna en gång i tiden, så de har ett par år på nacken nu, eller på nappen då kanske),
  • några trådar extra, för er som liksom jag har tappat den...
  • Allt det där dammet uppe på den gamla stringhyllan - nä, det tar jag hand om - en annan dag!


Hoppas att ni kan njuta, (för)kort(at) och därmed av nödvändighet intensivare, av er söndag!
:)
/helena



ps. p.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar