måndag 15 juni 2020

Vi såg en bergvägg och åkte hem


:)
/helena

ps Haha. Nej då. Fast lite så var det faktiskt. Fast faktum är att jag sitter här just nu och är så där löjligt jättejättenöjd med två, nej tre, foton som jag redigerat efter helgens lilla utflykt. Sedan blev det några över, de lämnar jag med varm hand över till er. Hehe. Någon sådan cool bil har vi förstås inte, och det är inte jag som gjort bilden, utan det är ett foto precis som de andra, av en redan stiliserad bild. Hittade den på en skylt vid den lilla parkeringsfickan utmed klättringsväggen. Fatta att det ligger en klättringsvägg så där mitt out in nowhere. Vi hoppades att det skulle finnas en stig intill, där vi kunde gå lite och så. En promenadstig för folk med oklättringsvänliga knän... Men nej, där fanns bara en stupade vägg. Och en jäkla massa äckliga kisspapper som folk (eller fä?) hade lämnad efter sig. Usch, som vi finkänsliga säger. Sedan såg vi ett litet vatten också. Och hörde. Sedan åkte vi hem. Hihi. Nja, men ungefär så då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar