torsdag 22 augusti 2019

Allt annat än platt inredning


Jag sparade sprakande blommor på solljusa dukar.


Rosa drömmar.


Blå ränder.


Och röda.


Röda väggar.


Och blå längtan.


Skira gardindrömmar.


Och rum att drömma i - och om.


Se ovan.


Mera blått.


Fler djur.


Saker att titta närmare på.


Allt det där, och mycket mycket mer, sparade jag.

<3
/helena

ps Hoppas att ingen blir sur för att jag visar deras hem, och/eller deras foton på hem, här hos mig. Det är ju bara små tjuvkik. Små papperskonster. Några av sidorna som jag inte kunde skiljas från. Några som jag inte kunde låta bli att riva ut ur de något till åren komna tidningsmagasinen som tog för mycket plats.

Det var mest Sköna Hem som fick stryka på foten, tror jag bestämt. Men det tycker jag att de ska se som en komplimang - för att alla nummer är så fullmatade med spännande och inspirerande inredning och design. Tidningarna var för tjocka, helt enkelt. Därav nödvändig rensning.

Men visst har jag många tidningar kvar, ni behöver inte vara oroliga för att höstens lättjefulla magasinsläsning är i fara. Ingen fara på taket. Ingen fara alls faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar