måndag 19 augusti 2019

En sak i taget. Eller två. Eller så.


Här håller jag på för fullt med att fixa bilder. Bilder till mina många pågående projekt. Alla långtidsprojekten, ni vet.

Men då och då tar det hela faktiskt lite större skutt framåt. Nästan så att jag vågar påstå att det kliver på med oväntat stora sjumilakliv ibland.

Äsch.

Omkväden, halvkväden.

Vem orkar bry sig om något som någon mest pratar om i så vaga och luddiga ordalag? Inte jag i alla fall. ;)

Anyway.

Bjuder er på en snabb teaser inför en kommande High 5! vintage.

Blev så inspirerad av hästarnas framfart i dressyr-manegen. Får man säga manege om en tävlingsbana i världsklass? Låter kanske en aning nedvärderande? Det var inte min mening.

Min ärliga mening är ju att ryttare och häst är en helt oslagbar kombination! Hoppas vi får se mycket fin, för att inte säga ypperligt fin, ridsport under veckan.

Det var bara det. En teaser, som sagt.

:)
/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar