söndag 22 november 2020

Kanske vågar du dig på ett litet happy i advent?

Här är det - adventskortet. Bygger på en viss stjärna som hänger på ett visst ställe här hemma - se förra inlägget.

Eller så föredrar du din stjärna utan text. Bara att välja. Även vem du vill skicka kortet till, förstås.

(Och jag brukar sällan komma ihåg att säga det, men om ni behöver större storlek, än det uppklickade storformatet, är det bara att säga till. I kommentarsfältet, eller i ett mejl. Mail-adressen hittar ni i högerkanten på dataversionen. Så mejlar jag gärna över i större format än blogger tillåter...).

Sköt om er.

<3

/helena

ps Nu ska jag ta tag i att sätta ett nytt ljus i hjärte-lampetten i gröna bokhyllan. Och kanske byta till en för årstiden passande jultallrik med en lucia på eller så. Ja, där innanför vitrinskåpsdörren, menar jag. Om ni inte har en aning om vad jag dillar om, så klickar ni er bara bakåt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar