måndag 2 april 2012

Sune 41


  • Bara för att den är så fin!
  • Bara för att jag egentligen inte hinner blogga idag.
  • Bara för att vi just i denna påskvecka behöver lite andra nyanser på blommor - än gula?
  • Bara för att den inte kostade mig mer än 10 kronor. På auktion. Surprise...
  • Bara för att den får mig att känna mig rik. På annat än pengar.
  • Bara för att tavlan fyller 71 år i år. Eller? Är det Sune 41 år, som har målat den?
  • Bara för att ingen vet, mer än Sune då kanske?
  • Bara för Er!


:)
/helena

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med et flott maleri, den ble sikkert malt i 1941, tror du ikke? Jeg er tilbake (håper jeg) i bloggeland... Håper du får en fin påske!

    SvaraRadera
  2. Katrine: Vad kul att du tittar in OCH att du är tillbaka!

    Jo, du har säkert rätt, den är förmodligen målad 1941, men vari ligger magin i att alltid förutsätta det mest troliga svaret? ;)

    Jag hoppas få tid för en längre 'surfingrunda' snart, då kikar jag in till dig!

    Glad påsk.
    :)
    /helena

    SvaraRadera