torsdag 20 juni 2013

Omskakas väl!


Önskar er alla en bra och glad Midsommar! Med stort M!

Hoppas att den blir till bredden * fylld med precis de ingredienser som ni önskar.

Bad och blad och blommor? Någon kanske önskar sig bin... Och några små grodor.

- Någonting att äta ...   la  la  la ...    - Någonting att dricka ...  la  la  la ... - Och någonting att älska och att hålla kär, är allt jag begär ... (jag önskar att ni tar er tid och lyssnar på hela den här texten! Särskilt pussljudet! Visst är den gammal, men budskapet har nog aldrig varit mera aktuellt...)


En rågad matsked uppehållsväder därtill - eller åtminstone en liten tesked - och så är väl saken sill!

:)
/helena


ps Om alla mina midsommarönskningar skulle slå in - vilket jag så klart tror att de gör! - så kommer jag definitivt blanda i en stor deciliter bloggande i hela midsommarsmeten!

Uppdatering: * - till brädden fylld heter det väl? sa mannen. Och naturligtvis har han rätt! Här på Wiki hittade jag en hel lista med vanliga språkfel. Språkfel kan ju vara rätt kul ibland, bara man slipper vara den som gör felen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar