fredag 14 juni 2013

Smart oskärpa och en spräcklig liten häst


Idag lämnade jag soffan bakom mig och tog med min bleka hy ut på sommaräventyr.


Eller äventyr och äventyr.
 
 
Vi hade ett uppdrag som förde oss en bit ut på landet. Så medan vätskebalansen upprätthölls kunde vi studera faluröd ruinromantik. Se bara vilken finful gammal busskur!
 
 
Vi for förbi en himla massa informativa skyltar. Potatis är ju bra och gott så, men fångstgropen, den trodde jag bestämt att jag hade lämnat kvar hemma i soffan...
 
 
 Vi hann se en häst som hade väldigt vacker utsikt.


Och så såg vi en liten häst som såg på oss.
 
 
 En grön rakstäcka och en grön sväng senare, var vi hemma igen.


:)
/helena



ps Smart oskärpa är, också, namnet på ett filter i Photoshop. Bara så att ni vet. Och så här ser min blåblåa blombrosch ut utan. Utan filter alltså.


En kall, blåsig dag strax bakom den nyss passerade - känns det fortfarande som - vinterkröken, gjorde den loppade broschen mig exakt tjugo kronor fattigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar