torsdag 9 december 2010

En blomma som aldrig vissnar




Här står hon, en medelålders kvinna, i sina bästa år. En överlevare. Perenn. En hyllning till kvinnan & en påminnelse om nya vårar. Pånyttfödelse. Hon har stått pall tidens tand. Visst är hon vacker, Crokus, en 51-årig skönhet, med en ytfinish att bara drömma om :). Fåglarna gillar henne också... Tore Strindberg heter mannen bakom vår primör. Med en enkel, men evig, eternell vill jag gratulera alla andra annor på namnsdagen! Även om det bara skulle råka vara ert andra namn...

Grattis! önskar enANNAnhelena.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Tog en paus från solandet här på Kap Verde och loggade in på datorn och såg din kommentar hos mig om servettringarna. Jag har inte lagt ut dom i shopen, men om du är intresserad av att köpa kan jag virka ett par åt dig (har bara gjort de två på bilden hittills). Jag vill ha 25 kr st. Maila mig om du är intresserad.

    Ha det bra!!

    SvaraRadera