onsdag 12 februari 2020

Till Alla Glada Hjärtan! Happy Valentine!


Men visst, se, här är slutresultatet - kortet till Alla Hjärtan. Haussade väl inte upp det alldeles för mycket igår va? Har ju bara lagt till någon liten rad eller så. Inte direkt brain science. Eller heart surgery, för den delen.


Och en engelsk version. På temat allt är ju inte bara svart och vitt här i världen - även om viss media gärna vill få oss att tro det ibland. Mycket är ju rött också, till exempel alla våra hjärtan. Glöm inte det.

Håll tillgodo med ett riktigt vintage-kort att skicka till någon valfri hjärtevän av något slag.

Mina gamla parfymflaskor. En parfym som jag brukade köpa när jag var tjugo-nåt. Och kanske lite trettio-nåt också. Minns inte så noga, men några av flaskorna sparade jag i alla fall. För att jag tyckte att de påminde om spelpjäser. Och för att jag visste att jag skulle få visuell nytta av dem en vacker dag.

<3
/helena

ps Föredrar ni mer ordlös kommunikation? I så fall hittar ni en, två, tre sådana - hjärtliga - bilder i gårdagens inlägg, bara att länka er bakåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar