lördag 27 mars 2021

Nu smyger den fram - katten!

Äsch. Jag kunde inte vänta längre. Bara måste ju få visa er vad jag fick av mannen - en katt. Hur underbar? Hur underbar som helst. Berättar säkert mer detaljer sen, nu vill jag bara visa er en av de finaste, fräsigaste födelsedagspresenter jag någonsin fått! En svart glaskatt som håller upp en orange liten glasskål med svansen. Hur fint? Hur fint som helst.

Second hand? Javisst! Och covid-säkert beställt via de digitala kanalerna istället för att trängas i butiker? Yes!

Sköt om er.

<3

/helena

ps Var ju bara tvungen att reta den lilla katten lite, med citrus. För alla som har/haft katt vet att katter tycker mycket illa om den starka doften från citrusfrukter. Det kan vara väldigt kul att reta dem genom att hålla fram ett litet apelsinskal i deras närhet, man kommer garanterat få en arg och vässad tass tillbaka, som slår mot det avskyvärda skalet. Kul ju. Om jag gjorde något så elakt mot vår svarta äkta pälskling någon gång? Nja. Nej. Eller njo. Jo, kanske någon enstaka sällsynt gång då. För att det är så kul att retas lite. På ett snällt sätt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar