onsdag 24 oktober 2012

Inget nytt under solen, men ta gärna en kropp kaffe till


Hej vänner! Har haft en oerhört trött dag idag. Ville bara titta in och säga hej innan jag fortsätter min komiska dag eller rättare sagt natt, alltså inte komisk som i rolig utan kom-isk som varande komalikt trött.

Har försökt pigga upp den motsträviga koppen med kaffekroppen... Ha, ha, jo jag är så trött så jag råkade skriva den motsträviga koppen och då blev ju det lite kul, så jag lät det vara så. Och spann vidare på det. För lite kul är nog precis vad man behöver. Särskilt de trötta dagarna. Och en massa citrusfrukter. Kaffe hjälper väl egentligen inte, men det är gott. Och dessutom trevligt när man har trevligt sällskap till. Till Kaffet. Som Vincent. Gillar särskilt den där rutiga kannan, är det grädde i den tro? Fast ser den inte lite stor ut för att vara en gräddsnipa?

Som sagt, inget piggar upp som lite trevligt sällskap till kaffekroppen, gärna med en lite vardagslyxig skvätt grädde i och ett par förskjutna perspektiv.


:)
/helena



ps Snart, snart kommer det lite intressantare ord. Hoppas jag och den lite motsträviga k(r)oppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar