onsdag 18 juli 2012

Pardon my French...


...eller perdone my Espaniol? Ja, inte vet jag vad denne "samvetsgranne" ordklottrare vill säga oss. Jo, det är klart att jag förstår, men inte riktigt på vilket språk.

Sorry, säger i alla fall jag, för att ha uteblivit ett par dagar. Ville bara titta in och säga det. Det finns en hel del bild och text som är på väg in hit inom kort. Bara så att ni vet.

Annars har vi fullt upp, här hemma, med att besöka alla, nåja, coola gratisevenemang här i vår lilla stad. Eller jag vet inte hur coola de är egentligen? På konserten idag sänkte nog mannen & jag medelåldern med en sisådär 30 år... Å då vet ni ju ändå att mannen är uråldrig. Fniss. Det tycker jag iofs, nuförtiden, att alla är som är äldre än.. jag.

Hm.

:)
/helena



ps Klottret ovan kommer ifrån den fina parken som vi snabbutflyktade i häromkvällen. Och vet ni vad? På ett annat ställe hade hen, klottraren, skrivit; "Säg inget till mamma". Lite kul typ ändå, den där textligisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar