söndag 19 maj 2019

Kort till Mor. Och barn. Och Mother.


Haha. Det här börjar ju bli löjligt! Kan tänka mig att ni tänker det nu, om ni har tagit del av mina två tidigare inlägg. Två inlägg som påminner, ehum, ganska mycket om det här...

Men här har ordet Mother dykt upp mitt i allt. Kanske är Mor snarare en Mother, tänker jag. Och ni funderar kanske på om jag har tänkt mig att gå igenom alla de större språkens mammor här då? Nej, för det kan jag inte. Önskar så att jag var bättre på franska. Och spanska. Och portugisiska. Och de stora asiatiska språken. Och ryska. Och tyska. Och gärna ett par, tre afrikanska språk också. Och så vidare.

Ni får hålla tillgodo med Mother, helt enkelt. Helt enkelt för att jag inte kan tillräckligt många språk.

I nästa liv ska jag tala tio språk flytande. Minst.

<3
/helena

ps Länk bakåt till föregående inlägg som heter Kort till Mor. Och barn. Därifrån kan ni länka er vidare bakåt till inlägget som heter Kort till Mor. Om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar