onsdag 20 november 2019

Merry X-mas extra allt. Eller inte.


Personligen tycker jag nog att den här varianten blev bäst. Lagom och så. Men hur mycket bling-bling man vill ha är ju högst personligt. Det börjar bli dags att tänka på vad/om/hur det ska bli med årets julkort. Och...


...jag vill förstås göra en insats. På mitt sätt. My way. Vintage-style. Med mina älskade saker. De redan använda sakerna, ni vet. Här snöar det förresten. På julkortet, menar jag. Utanför mitt fönster lyser snön med sin frånvaro. Men ett plus för plusgrader, om man tillhör de som gillar dropp och glopp och allmänt gråväder.


Vet att ni är många som gillar det mer stilrena. Det sobra. Här kommer något för er. Hela gråskalan liksom.


Tecknat, någon? På julen måste man ju bara ha tecknat, har jag hört. Tror det var Knatte som viskade det i mitt öra. Eller Tjatte. Eller Fnatte? Fatta vad förvirrat. Men lite fint också. Tror jag. Hoppas att ni gillar't.


Konfetti och all in! Confetti! Big time XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-MAS!!!!!!!!!

<3
/helena

ps En God Jul kommer också snart. Håll ut. En sekund eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar