söndag 11 oktober 2020

ha ha ha happy halloween

Hallå! Jag håller på med Halloween. Eller egentligen håller jag fortfarande på och pillar med julkort, men...

...så fick jag för mig att vila lite från tomtar och snö och sånt och göra några kort på blodigt allvar också.

Vet inte hur kul det blir i år, utan möjlighet för alla goa ungar därute att gå runt och samla in en förfärlig massa sockerbomber. Men, men. Vad kan vi göra annat än att skratta åt rådande allvarliga situation? Inte mycket.

Gjorde några med lite varmare och mera rosa feeling så där. Men ni kanske föredrar något mer traditionellt?

Något mörkt och höstmurrigt, kanske?

Med några droppar snällt blod på?

Eller vill ni helst känna några riktigt kalla kårar utmed ryggraden...

Ännu kallare? Brrrrrrr.


 Själv föredrar jag nog något lite färggladare.

Lite rundare, lite mjukare.

Och en aning varmare.

Snart är det ha ha ha happy halloween, mina vänner!

:)

/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar