torsdag 20 augusti 2020

På back-to-school-temat. Eller schemat.


Minns ni i våras? Att jag höll på mycket med bilder med schackrutig bakgrund då? Kallade bland annat en bild för något i stil med - Ett trubbigt vapen. Med frågetecken efter. Det var naturligtvis pennans makt jag refererade till. Och frågetecknet vill jag följaktligen sudda ut. Det fria ordet bör alltid vara ohotat. Överallt.


Nu, när den märkligaste höstterminen i mannaminne startar, vill jag fortsätta utveckla några av mina bildmallar från i våras. Några av dem ser ni här.


Du kanske föredrar pennorna utan text?


Eller helt utan text.


Det allra bästa är att lära sig hitta sina egna ord.


Word!


Ett lite större ord.

<3
/helena

ps Fler bilder på samma tema kommer säkert publiceras på en blogg nära er. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar