tisdag 11 maj 2021

Med en hyfsat enkel papperstulpan

Här fotas det. Nästan i mörker, så mulet är det emellanåt. Men det är också en konst - att fota i alla väder, det gäller bara att fota rätt grej vid rätt tillfälle på rätt plats. Och på rätt sätt då förstås. Men det där är teknikaliteter som vi inte ska fastna i här och nu. Här och nu ville jag bara bjuda på ett smakprov av det jag håller på med. 

Har fixat en bild till som jag blev väldigt nöjd med, faktiskt. På vintage-tema - vad annars? Mixed media, som arbetsnamnet på mitt senaste bildskapande är.

Och då passade jag på att fota och fixa en Fem särskilt fina till er samtidigt. Kommer in på en blogg nära er så småningom. Ja, antagligen ganska snart.

Det var det hela. Eller det lilla, för nu. Med en enkel tulpan önskar jag er en fin fortsättning på dan!

Sköt om er.

<3

/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar