tisdag 16 november 2021

Jättejättesvårt att veta när pandan är klar

Panda nummer två är klar. Tror jag. Velade in i det sista angående vilken version som skulle hamna överst här.

Kanske är det ändå den här, som blev allra allra bäst. Lite luddigare i kanterna. Lurvig liksom. Och svartvit.

Samma sak fast ljusare. Är det bättre? Nej, tror inte det, men lite kul ändå när det vita i pälsen och bakgrunden smälter samman så här.

Så här började det i alla fall. Eller egentligen började det med ett inslag i Rapport, om just jättepandan. Fixade ett par skärmdumpar som jag sedan har låtit mig inspireras av.

Vilken blir den bästa slutversionen nu då? Vad tycker ni? Här ovan har allt gått till pixlig överdrift, tror jag bestämt - om man nu inte vill göra det till en verklig debatt om arterna som är hotade och försvinner mer och mer, vill säga. Även om inslaget jag såg rapporterade att jättepandan glädjande nog förökar sig och blir flera!

Sköt om er.

<3

/helena

ps Här hittar ni den andra stora pandan. Eller den första som jag gjorde då. Vi får se om det blir några flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar