onsdag 14 april 2021

Old bird på gammal bild

Tänkte vi kunde behöva lite vintage-grönt, i väntan på att årets grönska ska ta fart. Ett fem år gammalt foto, med en betydligt äldre kanna på. Bella från Rörstrand. En av de finaste porslinspjäser som bor i våra skåp, ska nog se till att plocka fram den drillande fågeln på sin grönskande gren snart igen. 

Grönt är skönt! Patina är perfekt! Och vintage, antikt och gamla saker är The Shit, hör ni! ;)

Sköt om er.

<3

/helena

ps Puh. Är det någon annan än jag som haft dator- och internet-problem idag? Jösses, säger jag bara. Var väldigt nära att det inte blev något alls in hit idag. Hade tänkt mig något helt annat faktiskt, men det blev ju rätt bra ändå. 

Fattar inte hur precis allt tekniskt kan hänga upp sig vissa dagar. När väl bilderna laddat upp sig vill inte internet vara med. När internet äntligen vill vara med, då fastnar bilderna någonstans mellan min fotomapp och bloggen. Arrrggghh. Säger jag bara. Men min gamla fågel räddade mig, med sitt drillande, och mitt dillande om allt grönt som är skönt. Men puh, som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar