torsdag 1 april 2021

Throwback-easter

April, april! Ha! Där trodde ni allt att jag inte skulle hinna komma in och önska er en riktigt skön - återanvänd - påsk. Men se där fick ni fel, och tji. För här är vi, mannen och jag. Jag bakom kameran, för några år sedan, och mannen framför samma kamera, för lika länge sedan.

En sommarbild, men jag tycker ändå att den har lite påsk-feeling på något sätt. En gul, kul blomma till er. Och en vintage-vas med tuppar på, även om det inte syns så mycket av dem här. 

Nej, nu måste vi skynda oss om det här ska bli ett första inlägg på aprils allra första dag. Snart är det en annan dag. Då kommer det andra inlägg.

Sköt om er. Mannen och jag vill också passa på att önska er en skön och avkopplande långhelg, trots rådande världsläge.

<3

/helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar