måndag 27 december 2021

Orkar ni med lite naket på en måndag?

Klimatdebatten fortsätter, på mina och mannens gemensamma alster. Här handlar det visst om något stort...

...och här rör det sig runt det här med många förspillda - eller sparade - droppar små, tror jag bestämt.

Hehe. Frågade mannen om det var ett självporträtt han filat fram med hjälp av blyertspennan. Tror han svarade ungefär: Hm. 

Haha.

Kram! Och sköt om er.

<3

/helena

ps Om jag inte kunde döpt det här inlägget till Klimatdebatten fortsätter, undrar ni? Nu när det är det det handlar om och allt, fortsätter någon undra? Jo. Visst. Det är klart att jag kunde gjort det. Men hade det varit så skoj då? Jag bara undrar. Lite naken-chock måste vi väl få ha ibland? Annars blir livet alldeles för trist. Och smaken angående attityden till baken varierar ju beroende på vem man frågar - fast och fin, eller lite mer slapp och avspänd. Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar